lørdag 09 desember 2006, 00:29, skrev Petter Reinholdtsen:
Brevet fra NUUG om stavekontrollen har fått en liten notis på side 7 i dagens Computerworld. Har også et lite bilde av meg og Axel. Ta en titt hvis dere er interesserte. :)
Vennlig hilsen,
Har også blitt nevnt i itavisen, der jeg benyttet anledningen til noen presiseringer :-) http://itavisen.no/php/art.php?id=360919
og på IDG.no med den noe underlige overskriften: «Linux-dugnad skal redde nynorsk» http://www.idg.no/produkter/programvare/linux/article33407.ece
-Axel