Grrrr, jeg ALDRI å trykke riktig knapp.
---------- Videresendt melding ---------- Subject: Re: [i18n-nb] Tux Typing Date: Fri, 10 Aug 2001 09:03:53 +0200 From: Ragnar Wisløff ragnar.wisloff@linuxlabs.no To: linuxiskolen@vlug.sysedata.no
torsdag 09 august 2001 15:15 skrev du :
[Eg sendte dette innlegget til 'nn'-lista, men fekk ikkje svar, so eg prøver her. Spørsmåla er heller ikkje nynorsk-spesifikke.]
Eg held no på å omsetja Tux Typing til nynorsk. Har nokre få spørsmål:
Kva skal eg omsetja 'level' til? Sjølv har eg alltid brukt uttrykket 'brett', men eg ser 'nivå' er brukt i 'kde-games'.
Ordet "verden" blir også brukt av mine barn om nivåene i ulike digitale spill. Men "nivå" må jo være en grei oversettelse. Det er ikke bare barn som bruker Tux Typing (jeg har gjort spede forsøk selv på å få opp tastehastigheten)
Spelet inneheld to variantar, 'Key Cascade' og 'Word Cascade'. I førstnemnte skal ein fanga bokstavar, og i sistnemnte ord. Kva skal me kalla dette på norsk? 'Bokstavtrening' og 'Ordtrening' går, men er ikkje altfor spennande. Litt meir direkte omsett kan me snakka om 'Ordfoss' eller 'Orddusj'. Synspunkt? Andre forslag?
Ordregn, bokstavsnø, ordfall, bokstavmylder, ordstorm.
Viss du slepp opp for ord, kjem meldinga 'OH NO!' opp på skjermen. Treng eit tilsvarande negativt imperativ på norsk. 'Å nei' blir litt tamt.
En rask titt i Donald Duck, Tommy og Tiger'n osv vil nok gi deg noen gode ideer.
Skal tittelen på spelet, Tux Typing, omsetjast? Her varierer praksisen. For eksempel blir 'Solitaire' og 'Mine Sweeper' ofte omsett (i Windows til 'Kabal' og 'Minesveiper'). Sidan dette er eit spel som helst høyrer heime i barneskulen (grunnleggande tastaturtrening), trur eg eit norsk namn *kan* vera ein fordel. Synspunkt?
Det synes jeg absolutt. Tux taster er foreslått, høres ut som en god løsning.
En rask titt viser at det er endel grafikk som også må endres, samt noen lydfiler. Du bør nok ta kontakt med forfatteren for å få hjelp til dette, samt informere om navneskifte og gi ham muligheten til å få med oversettelsen i nye versjoner. Forøvrig så jeg at versjon 1.0 ble sluppet denne uken. Min 0.8 har aldri vist noen problemer.
Lager du både nynorsk og bokmål?