Måndag 4. april 2005 20:38 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Måndag 04 april 2005 18:10 skreiv Axel Bojer:
mandag 04 april 2005, 13:45, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes: | Eg kjem ikkje på noko like kort og fengande som det engelske | uttrykket, men kanskje «Oppsett for fleire arbeidsplassar» kan | duga?
Simultanbrukaroppsett?
Sambrukaroppsett? Sambruksoppsett?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes