[Hans F. Nordhaug]
Du kan godt legge inn meg også - "hansfn-guest". (Jeg får bredbånd i januar og kommer da til å være mer aktiv innenfor skolelinux.)
Du er nå lagt inn.
Jeg gleder meg til å se den nye og forbedrede ordlisten dere lager. Det kan være lurt å gi ut en ny versjon snart, for å markere at dere er i gang, og for å la distribusjonene bli oppmerksomme på det nye samlingspunktet for norsk ordliste.