tirsdag 15. juni 2004, 17:51, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Eg minner om Skulelinux-samling, for dei som ikkje er med på Skulelinux-lista.
(...)
-Send en epost på denne lista som skal inneholde:
At du har meldt deg på (få med hvilke dager det gjelder) Hva du vil gjøre (overstte, utvikle eller teste)
Har meldt meg på fom 28. tom. 30. juni; skal oversette/vaske KDE til/på bokmål.
Axel Bojer