Eg minner om Skulelinux-samling, for dei som ikkje er med på Skulelinux-lista.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
---------- Vidaresendt melding ----------
Subject: Har alle meldt seg på utviklersamlingen? Date: Tysdag 15. juni 2004 17:42 From: Markus Gamenius markus@gamenius.net To: Skolelinux linuxiskolen@skolelinux.no
Folk må få opp farten og melde seg på vår neste utviklersamling. Det haster!
mvh. Markus
Limer her inn de to forige mailene jeg har sendt om dette;
==================================================================
MAIL 1
============
Som de aller fleste sikkert vet vil den 5'te GNOME User and Developer European Conference (GUADEC)bli avholdt i Kristiansand fra 28-30 juni http://www.guadec.org.
Vi tenkte at dette ville være en fin tid å holde sommerens utviklersamling på. Samlingen blir lengre enn vanlig så les på!
Vi starter samlingen 26 juni (det gjør mange av dem som skal være med på GUADEC også) og holder på til 30 juni.
Vi er klar over at ikke alle kan være med hele tiden, men håper på at så mange som muig har muligheten til å delta alle dagene.
Vi har fått holdt av 2 PC-saler og 1 forelesningssal for Skolelinux, på HiA (Høyskolen i Agder).
Dette gjør du:
-Vi melder oss på GUADEC, noe som gjøres fra http://www.guadec.org
-Husk at dere krysser av for hvilke dager dere skal være med.
-Noter at dere er fra Skolelinux.
-Meld dere på som studenter (dere må betale 200.- men det får dere tilbake når dere sender inn reiseregningene)
-Dere kan melde dere på å få bo gratis i gymsaler o.l. Andre alternativer finnes også (http://2004.guadec.org/accommodation/), men Skolelinux betaler ikke for dette.
-Send en epost på denne lista som skal inneholde:
At du har meldt deg på (få med hvilke dager det gjelder) Hva du vil gjøre (overstte, utvikle eller teste)
Dette betaler vi for:
-Vi betaler reise (koster den mer enn 1.200.- må du få den godkjent av meg)
-Vi betaler de 200.- det koster å delta på GUADEC
-Vi betaler for middagene (når du spiser sammen med resten av Skolelinux'erne)
Dette betaler vi IKKE for:
-Overnattinger
-Frokost og lunsj
Årskane til at vi ikke betaler for all maten er rett og slett at vi må være forsiktige med pengene. Og det er dessverre slik at når samlingen er lang og i tillegg ikke i Oslo vil den bli dyr.
======================================================================
MAIL 2
========
Det er viktig å poengtere at Skolelinux ikke betaler reise for noen med mindre de er med på minimum to hele dager i løpet av samlingen.
Vi trenger også en eller flere personer som kan ta hånd om det praktiske da jeg dessverre ikke kan komme.
Finn-Arne har sagt ja til å ordne det tekniske.
-- For å melde deg av "Linux i Skolen" eller forandre innstillingene dine: https://init.linpro.no/mailman/skolelinux.no/listinfo/linuxiskolen
-------------------------------------------------------
tirsdag 15. juni 2004, 17:51, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Eg minner om Skulelinux-samling, for dei som ikkje er med på Skulelinux-lista.
(...)
-Send en epost på denne lista som skal inneholde:
At du har meldt deg på (få med hvilke dager det gjelder) Hva du vil gjøre (overstte, utvikle eller teste)
Har meldt meg på fom 28. tom. 30. juni; skal oversette/vaske KDE til/på bokmål.
Axel Bojer