j
k
j a
j l
[Andreas Landmark]
Noen som har lyst til å sjekke inn i vår CVS?
Jeg synes oversetterne bør fullføre 2.2.2 først. Hvis en anser seg ferdig med KDE 2.2.2, så kan en begynne arbeide med å flytte seg over på 3.0.
Back to the thread
Back to the list