KDE 3.0 er sluppet i beta1
(..) "Beta1 is a stabilized snapshot of the current KDE 3 development branch and is meant for testers, developers and translators," explained Dirk Mueller, the KDE 3 release coordinator. (..)
Noen som har lyst til å sjekke inn i vår CVS?
(Jeg får antageligvis ikke tid på den her siden av juleaften, blir mye stressing fram til mellomjula...)
[Andreas Landmark]
Noen som har lyst til å sjekke inn i vår CVS?
Jeg synes oversetterne bør fullføre 2.2.2 først. Hvis en anser seg ferdig med KDE 2.2.2, så kan en begynne arbeide med å flytte seg over på 3.0.