j
k
j a
j l
Tysdag 22. juli 2008 skreiv Axel Bojer:
Jeg synes det er et helt grusomt nyord :-P Å ripe opp CD-er er ikke det jeg vil gjøre.
Programmet KAudioCreator brukte omsettinga «Riv av» for «Rip». Syntest alltid det hørtest veldig skummelt ut. :)
Back to the thread
Back to the list