Jeg har Kolbjørn, men det er plass til mange flere. Dette er kanskje et litt kjedelig prosjekt, men det er fortsatt slik at dette arbeidet er nødvendig for å ha et alternativ til blant annet Apache OpenOffice og Microsoft Office i Norge. Grunnet personlige årsaker er mitt engasjement noe redusert, så det er ytterst viktig at flere trår til her. Jeg er for øvrig tilgjengelig døgnet rundt.