On 22 Feb 2017, at 20:26, Karl Ove Hufthammer wrote:
Kjetil Torgrim Homme skreiv 22. feb. 2017 20:09:
https://community.kde.org/GSoC/2016/StatusReports/ArnavDhamija#A_Stas h_KIO_Slave_for_making_discontinuous_file_selections for meir informasjon.
Forslag til kva me kan kalla dette på norsk?
tja... "gøyme unna", "leggje til sides", "stikke unna"?
Slik det ser ut no, er implementasjonen i Dolphin basert på ein knapp (eller eit menyval?) som heiter «Stash» og som opnar ei rute (eit delt vindauge) med denne virtuelle mappa. Ein kan så dra filer/mapper til og frå mappa. Eg trur me derfor i første omgang treng eit substantiv (som «Papirkorg» og «Utklippstavle») i staden for eit verb.
«Filkasse». Fordi ei kasse ofte er noko ein nyttar til å raska saman ting.
Eller «Fillager».
Eller «Filstabel»
Eller «Filhylle» - «legge det på filhylla» ....
Eller, for å lata det verka litt kjent (for sume ...) tykkjer eg ikkje det gjer noko om det hadde heitt «mellomlager» - det høyrest, konseptuelt, ut som eit manuelt «cache».
Leif Halvard Silli