Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv:
Enig. Ellers også enig i at det burde stått «Skjermbilde» i Fellesordlista, det er stort sett det jeg har brukt (og sett) også.
Same her. Og eg likar «skjermbilete» betre enn «bilete av skjermen». Det vert med ein gong både lengre og tyngre.
– Eirik U. Birkeland