Svein Lund:
Nei, jaså angår ikkje dette oss? Det er svært interessant at Skolelinux kan bidra til å presse Microsoft til å lage nynorskomsetting. Dette er og ein stor inspirasjon for oss som jobbar for å få data på samisk. Vi bør absolutt bli tipsa om slikt! Også for samiskomsettinga er det eit mål å kunne påverke andre programprodusentar til å lage program på samisk. Slik sett er her ein klar parallell og dei som jobbar med samiskomsettinga er da vel ikkje så innsnevra at dei ikkje bryr seg om anna?
Jeg vil tro at de som er interessert i hva Skolelinux får til abbonerer på de aktuelle mailinglistene og ikke er interessert i å få all mail i flere foldere.
Jeg kan ta feil :-)