Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200307031734.15179.axelb@skolelinux.no:
Vi hadde en diskusjon på oppspretts/sprettopp ifjor. Vi kan godt legge inn sprettopp om det er noen ivrige forkjempere som mener det heller bør brukes.
Eg er ivrig forkjempar for «sprettopp» i staden for «oppsprett», og vil iallfall halda fram med å bruka dette i Mozilla.