"by way of Axel Bojer axelb@skolelinux.no" <Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:200407101856.46780.axelb@skolelinux.no:
Streng: mail sent by smarthost; received via SMTP or fetchmail
Oversettelse: e-post sendt av smartvert; hentes via SMTP eller fetchmail
Eg vil berre kommentera semikolonet. Erstatt det med «og», og bruk stor forbokstav i begynnelsen.
Elles ser eg at det i originaltekstane oftene er heilt feil bruk av komma (der det bør vera punktum).