On Tue, 2009-01-06 at 01:18 +0100, Karl Ove Hufthammer wrote:
Måndag 5. januar 2009 skreiv Åsmund Skjæveland:
Stoda til GNOME er ikkje fullt så mykje å skryta av lenger, diverre. Ein del av dei siste omsetjingane som har vore lagt inn er ikkje gode nok.
Kva vil det seia? Vert GNOME vedlikehalden i Launchpad eller utanfor?
utanfor, men sidan det har vore laber aktivitet og varierande kvalitet, er det ikkje heilt usannsynleg at det finnest arbeid som er verdt å take vare på i Launchpad.