* Ole Edvard Grov olee-gr@linux.online.no [2005-08-26]:
Jeg har sett på OpenThesaurus, og oversatt mesteparten av denne til bokmål. Det er opprettet prosjekt på SourceForge, http://sourceforge.net/projects/thesaurus-no . Jeg tror det er mulig å forbedre OpenThesaurus. Blant annet ville det være en fordel om vi fikk til å ha tre språk i samme installasjon. Dette tar litt tid å få gjort noe med, men jeg er villig til å se mer på dette.
Selve kodingen er det sikkert flere som kan se på. (Importerer du filene inn i SF sin CVS så vi kan se hva som foregår og eventuelt få skrivetilgang - hvis du trenger hjelp.)
Mitt forslag er å sette opp OpenThesaurus på bokmål i første omgang. Da vil man se hvordan den virker. Dette kan jeg gjøre i løpet av helga.
Glimrende. Vi venter spent.
Mvh Hans