j
k
j a
j l
Axel Bojer:
Ok, jeg har rettet det meste, men skjermbildene må en med svn tilgang rette, kan du gjøre det Karl Ove?
Nei, eg har ikkje skrivetilgang til nb-området på www, berre til nn-området.
Back to the thread
Back to the list