Bjørn Steensrud bjorn@powertech.no skreiv i innlegget news:Pine.LNX.4.44.0208091824280.2013- 100000@localhost.localdomain:
Jeg bøyer meg :-) Ting endrer seg, og det er veeeldig lenge siden jeg gikk på skolen. Dengang lærte vi oksyd, nå heter det oksid - visst?
Det stemmer. Og det heiter oksygen og karbon, ikkje surstoff og kullstoff. Og i fysikk har ein gått vekk frå retardasjon, og kallar det heller berre negativ akselerasjon.
Eg trur forresten Språkrådet har gitt ut ei ordbok for kjemi elns. Men ikkje siter meg på dette.
-1Skrives det ikke også tan (x) i stedet for atan(x) nå?
Ja. Og det passar bra, då det er dette som står på nyare Casio- og TI-kalkulatorar, IIRC.
'Message-ID'-en din er forresten ikkje heilt god.