Kjetil Torgrim Homme:
Det bør du absolutt gjera. At du ikkje får vist teiknet, tyder på at du brukar ein ueigna skrifttype. Bruk «DejaVu Sans», som er den beste, på mange måtar.
vi kan knappast påleggje alle å bruke DejaVu Sans.
Nei, men me kan då anbefala Axel å gjera det! :)
:-P
Som sagt, dette er ikkje noko problem i KDE 4. Der vert teiknet vist rett uansett kva skrift du brukar.
... fordi de har kastet ut ale skrifter uten et hav av glyffer for alle mulige språk? Eler erstatter den bare med en glyff fra et annet tegnsett ved behov? (nysgjerrig :-)
Hilsen Axel