[Axel Bojer]
Ok, siden det er litt underlig å sitere seg selv, og du la det inn, satte jeg deg som opphavsmann til sitatet :-)
Jeg tror det er lurt at du som kontaktperson er opphavsmann til sitatet. Det er ikke noe rart i å sitere seg selv i pressemeldinger. :)
Håper alle da er fornøyd, sender det innen ca. en time til digi, itavisen, computerworld og datanytt Andre forslag?
Har ikke tid til å følge opp dette nå, så jeg vil helst ikke være hverken kontaktperson eller den som blir sitert.
Det er lurt å ha to kontaktpersoner, i tilfelle den ene er opptatt. Journalister ringer sjelden to ganger. Noen flere frivillige?
Vennlig hilsen,