Eg dumpa på ordet "prime" som mellom anna er namnet på Unicodeteiknet 2032 og HTML ′. Teiknet blir mellom anna brukt for å skille ulike variablar med det same namnet frå kvarandre, altså x, x', x''. (Eg har ikkje det rette teiknet på tastaturet mitt, difor ').
Har dette teiknet eller denne bruken av det noe norsk namn?
Kolbjørn