http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nn/koffice_inde... http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/koffice_inde...
Hva med en siste innspurt for å få ferdig brukergrensesnittet?
http://developer.kde.org/development-versions/koffice-1.3-release-plan.html
- Knut