Karl Ove Hufthammer lister@huftis.org:
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OFFF95DFA0.21EA6105-ONC1256C00.0056C105@akershus-f.kommune.no:
.. heter det jo, og det heter vel arctangens, cotanges, arccosinus osv også ...
Det er dei *gamle* uttrykka, som forhåpentlegvis[1] har gått heilt ut av språket snart. Før sa ein «arcus sinus». No seier med «invers sinus» (eller «sinus invers»).
Flott! Skriver det!
Men hva er «the inverse cotangent»? den motsatte cotangens?
«Invers cotangens». Eller «arcus cotangens» i gamal språkdrakt.
[1] Men eg må innrømma at desse gamle uttrykka har sin sjarm. Sjølv synest eg det er umåtelig festelig å seia for eksempel «arcus cosinus hyperbolicus». Ikkje alle delar denne gleda! ;)
-- Karl Ove Hufthammer
Når vi snakker om festlig: det høres ganske eksotisk ut med "invers hyperbolsk cotangens av en vinkel" også ;-) (Selv om dette med hyperbolsk ikke var med i eksempelet over ...)
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/