On Tue, 2019-07-16 at 17:29 +0200, Thomas Gramstad wrote:
Tjeneste er veldig vagt og flertydig i den sammenhengen. Bakgrunnsprosess er tydelig, forståelig og innarbeidet.
bakgrunnsprosess er då noko heilt anna.
bash$ dette_er_ein_bakgrunnsprosess & [1] 17863
teneste er slik eg ser det (potensielt) ei samling med tenesteprosessar, kan vere fleire ulike binærar, slik som f.eks. Postfix-tenesta som består av master, pickup og qmgr (og potensielt fleire).
On Tue, 16 Jul 2019, Øystein Steffensen-Alværvik wrote:
Einig, ikkje nisse for daemon! Men kva med teneste (tjeneste) i staden? Det er det Hufthammer har brukt i KDE, om eg ikkje tek feil.