On 11. mai 2012 14:41, Thomas Amland wrote:
skraper m2 (skraper -en, -e) redskap til å skrape med; anleggsmaskin til å laste og transportere jordmasse med
skrape m1 (skrape -en, -er, -ene) redskap til å skrape med hestes-, veis-
Hva er egentlig forskjellen på en «skrape» og en «skraper», og hva tror dere er riktig for web scraper (http://en.wikipedia.org/wiki/Web_scraping )?
Eg ville ha gått for nettskrape så framt det er snakk om programmet som utfører handlinga. Eg er tilhengar av av å legge omsetjinga nær originalen, slik at ein lett kan forstå kva det betyr. Ein av grunnane til at eg dei siste 15 åra har nytta engelsk språk i alle program og operativsystem, er at mange omsettingar er så kreative at det ofte er umogleg å forstå meininga bak dei.