Hei, eg har to spørsmål:
Dei fleste orda eg har fått har vore substantiv og skal såleis helst ha ein "CONJUGATION-RULE". For nynorsk går eg ut frå at feltet då alltid består av "språkrådet/nn: ". Hadde det vore mogleg å la dette feltet følgje med kvart substantiv, og gjerne alle ord som bøyest, slik at det då er kjapt å fylle ut regelen bakarst?
Eg lurer dessutan på om det har vore diskutert å ta i bruk ein wiki el. likn. i arbeidet med å dokumentere prosjektet? Det gjer det iallfall lettare for fleire å bidra.
vh Håvard G.