On Friday 09 August 2002 20:16, Karl Ove Hufthammer wrote:
Morten Hustveit mortehu@student.matnat.uio.no skreiv i
Hvis det er virkelig er snakk om en ellipse, hvorfor er det da ikke mellomrom foran « » i den engelske versjonen av programmene også? Dette er regelen i engelsk så vel som i norsk.
Har du autoritativ dokumentasjon på dette?
http://webster.commnet.edu/grammar/marks/ellipsis.htm
The ellipsis consists of three evenly spaced dots (periods) with spaces between the ellipsis and surrounding letters or other marks.