Den 21. nov. 2006 kl. 21.03 skrev Bjørn Steensrud:
Tirsdag 21 november 2006 13:21, skrev Petter Reinholdtsen:
Det bør vel enten være multidisk-enhet eller multidiskenhet, ikke begge deler? Det er andre tilsvarende eksempler.
Auda. Jo, det bør være én av delene, skal se i gjennom dette. Multidisk-enhet virker mest leselig på meg, så kanskje den kan legges inn?
Ein bør vel fylgja gjeldande ortografi? :-) Multidiskenhet skal det vera i normal tekst.
Sjur