Sundag 11. november 2001 18:52 skreiv Herman Robak:
On Sun, 11 Nov 2001, Andreas Landmark wrote:
i CVS, lot translatør feltet stå uberørt jeg... eller er det dårlig kustus?
(cc til i18n-no, siden dette angår alle oversetterne)
I nynorskomsetjinga av KDE nemner eg alle som har vore borti fila, slik (frå kpilot.po): ------- # Norwegian (Nynorsk) KDE translation. # Copyright (C) 2000 Gaute Hvoslef Kvalnes. # Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com, 2000-2001. # Roy-Magne Mo rmo@sunnmore.net, 2001 # ------- Last-Translator-feltet er vel relativt opplagt? ;-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes