Hei. I april oppgraderte jeg Mageiamaskinene mine fra Mageia 3 til 4. Etter det har sendpo-scriptet sluttet å fungere. mailx-kommandoen ignorerer fullstendig -r-switchen og bruker From-adressen som enda en Til-adresse, noe som gjør at alle mailer til transpationproject.org blir avvist fordi .lan-adressen ikke er rutbar på internett.
Er det andre som har opplevd at mailx (nail-pakken i min distro) ignorerer spesifisert Fra-adresse? Hva kan gjøres med dette?
Inntil dette løses kan jeg ikke lenger bidra med oversettelser ...