torsdag 27 november 2003, 22:22, skrev Håvard Korsvoll:
Hei
Ser at det er gjort ein god jobb med å omsetje fargenamn i kdelibs_colors.po. Er det gjort noko kvalitetssikring på det?
I originalteksten er alle fargenamna skrive utan mellomrom. Skal vi skrive alle namna utan mellomrom også?
Det er ein streng eg lurer på om kan vere riktig. BlanchedAlmond => lys papaya2
Jeg tar på meg deler av skylda her - tok navnene fra NorskeFargenavn-fila. Vil Skåldet mandel, eller lys mandelbrun, passe bedre? Fargen er #FFEBCD, ikke så lys som en skåldet mandel
Har ikke kvalitetssikret, men det fôr forbi en annen fargefil forleden, der vrimlet det av farger med tillegg av tall ... grønnblek1, grønnblek2 osv Får vel finne den igjen og sammenholde.
Bjørn