Sundag 8. februar 2009 skreiv Jarl Arntzen:
Hei. Mulig dette allerede er forklart mange steder men er det for enkelte prosjekter bedre å oversette hos Launchpad eller direkte hos det enkelte prosjektet? Med andre ord, er det noen prosjekter som "abonnerer" på oversettelsene fra Lauchpad?
Ja. Dessverre, kan eg legga til. Eg vedlikeheld nynorske omsettingar for eit par slike prosjekt, og kan melda at det er eit lite helvete å arbeida med, og altfor, altfor tid- og arbeidskrevande.