Tysdag 29 april 2008 skreiv Bjørn Steensrud:
Det beste er kanskje å lage en keymap? Ellers bruker jeg kcharselect, f.eks. til å sette inn ellipsis … det gjelder bare å huske på at den ligger i tabell 32 :-) så det er litt tungvint for sjelden brukte tegn.
gucharmap er uendelig mykje betre enn kcharselect¹. For øvrig kan du legga dei mest brukte teikna på panelet, då kcharselect òg finst som panelprogram.
¹ Men kcharselect i KDE 4 har blitt veldig brukbart.