Karl Ove Hufthammer lister@huftis.org skrev:
Eg fekk brått eit enormt behov[1] for å skriva språklege retningslinjer for omsetjing av norsk programvare. Det finst mykje allereie skriven om dette, både i Skulelinux-CVS-en (spreidde over mange dokument) og andre plassar.
Ideen er at dokumentet skal samla all relevant (ikkje-teknisk) informasjonen om omsetjing på *ein* plass, i eit oversiktlig format. Dette skal blir eit so komplett referansedokument som mogleg, både for nynorsk og bokmål.
Eg har allerie begynt å skriva litt i kveld, og håpar å ha eit førsteutkast klar i løpet av ei veka, men kjem sannsynligvis til å legga det inn i CVS før det.
[1] Kvar si lyst, som dei seier.
Oj, jeg fikk dette først nå i dag (søndag). Har du sett det vi skrev? Vi kunne vel slå sammen det du har med dette:
http://i18n.skolelinux.no/nb/Spraaklige_retningslinjer.html
Eller?
Vet jo ikke hva du har skrevet, og om du er kommet langt. "spredt" sier du forresten. Er det noe jeg har gått glipp av? (Vet det finnes en på nynorsk sia også, men der stopper mine kunnskaper om språkråd på skolelinux-sidene ...).
Hilsen Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/
----- End forwarded message -----
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/