Karl Ove Hufthammer lister@huftis.org skrev:
Eg fekk brått eit enormt behov[1] for å skriva språklege retningslinjer for omsetjing av norsk programvare. Det finst mykje allereie skriven om dette, både i Skulelinux-CVS-en (spreidde over mange dokument) og andre plassar.
Ideen er at dokumentet skal samla all relevant (ikkje-teknisk) informasjonen om omsetjing på *ein* plass, i eit oversiktlig format. Dette skal blir eit so komplett referansedokument som mogleg, både for nynorsk og bokmål.
Eg har allerie begynt å skriva litt i kveld, og håpar å ha eit førsteutkast klar i løpet av ei veka, men kjem sannsynligvis til å legga det inn i CVS før det.
[1] Kvar si lyst, som dei seier.
Oj, jeg fikk dette først nå i dag (søndag). Har du sett det vi skrev? Vi kunne vel slå sammen det du har med dette:
http://i18n.skolelinux.no/nb/Spraaklige_retningslinjer.html
Eller?
Vet jo ikke hva du har skrevet, og om du er kommet langt. "spredt" sier du forresten. Er det noe jeg har gått glipp av? (Vet det finnes en på nynorsk sia også, men der stopper mine kunnskaper om språkråd på skolelinux-sidene ...).
Hilsen Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/
----- End forwarded message -----
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/
Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:1027273862.3d3af4861142b@epost.start.no:
Eg fekk brått eit enormt behov[1] for å skriva språklege retningslinjer for omsetjing av norsk programvare. Det finst mykje allereie skriven om dette, både i Skulelinux-CVS-en (spreidde over mange dokument) og andre plassar.
Oj, jeg fikk dette først nå i dag (søndag). Har du sett det vi skrev? Vi kunne vel slå sammen det du har med dette:
http://i18n.skolelinux.no/nb/Spraaklige_retningslinjer.html
Eller?
Ja, eg har sett dette dokumentet. Ideen er dokumentet skal vera mykje meir omfattande; dvs., det skal vera ein komplett omsetjingsgaid med retningslinjer for alle vanlige formuleringar/ -stypar, ordtypar &c.
Vet jo ikke hva du har skrevet, og om du er kommet langt. "spredt" sier du forresten. Er det noe jeg har gått glipp av?
Blant anna:
skolelinux/www/i18n/nb/Spraaklige_retningslinjer.html skolelinux/www/i18n/omsetjar.html.nn skolelinux/www/i18n/nn/reglar.html skolelinux/www/i18n/handbok/index.html http://www.nynorsk.org/anp/ymse.html http://www.klid.dk/dansk/oversaet.html
Det er ein fordel å få alt dette samla på *ein* plass.
(Vet det finnes en på nynorsk sia også, men der stopper mine kunnskaper om språkråd på skolelinux-sidene ...).
Nettopp det at dokumenta er so spreidd gjer det lett å oversjå nokre av dei.
Eg har lagt ut eit tidlig arbeidsutkast på <URL: skolelinux/www/i18n/retningslinjer.html >. Merk at det meste her ikkje eingong er gjennomlest, og både innhald, organisering og utsjånad er i høgste grad uferdig. Men eg trur dokumentet viser omtrent kva *type* informasjon eg meiner me bør ha nedskriven, både for nye og erfarne omsetjarar. Det er viktige at me er einige om (og klar over) alle stilistiske retningslinjer.