Karl Ove Hufthammer skreiv:
Føretrekker me «-te» eller «-de» i perfektum partisipp i adjektivform? Med andre ord, skal me skriva «malane kan verta overstyrte av …» eller «malane kan verta overstyrde av …»? Det er valfritt, òg i læreboknormalen?
+1 -de
Eg trur ikkje eg er konsekvent på dette, særleg det eldste eg har gjort inneheld truleg ein del stilfeil med vekslingar mellom slikt.