On Mon, May 02, 2005 at 06:06:12PM +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Eg ser det varierer veldig kva teiknsetjing som vert brukt (på engelsk) i verktøytips, statuslinjer, programskildringar, bidragsytartekst og andre plassar. Kunne me kanskje klara å få dette konsekvent på norsk?
[kutt]
Jeg er enig med deg om at vi bør bruke punktum og da selvsagt konsekvent.
Viser eller gøymer toppteksten. Vis eller gøym toppteksten.
Her varierer òg praksisen, men sistnemnte form verkar meir vanleg. (Norske omsettingar av Microsoft-program brukar so vidt eg kan sjå konsekvent første form, sjølv om originaltekstane brukar nummer to.) Her foreslår eg imperativformene (form to), uavhengig av kva originalteksten seier.
[kutt]
Dette er jeg jammen ikke sikker på.
Kva kommentarar har de til dette? Eg vil svært gjerne få det (me vert einige i) inn i dei språklige retningslinjene.
Jeg også.
Hans