Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:3D3FB749@epostleser.online.no:
«Stabel» er mykje brukt, det er det eg har lært ;-) Søk etter stack og stabel på Google, så får du massevis av treff. Eg fann elles denne her, kanskje argumenterer i begge retningar?
Viss det er «stabel» du har lært, synest eg det er uproblematisk å bruka det. Har litt inntrykk av folk synest «stabel» er eit *betre* ord, men at dei brukar «stakk» likevel, fordi det tradisjon for det.
Mi stemma går altså til «stabel».