Kjetil Torgrim Homme:
ein må sjå an samanhengen. i tekstar er dette greit, men bruk av dette teiknet gjer det vanskelegare å lime inn resultat i andre samanhengar, som t.d. rekneark. jf:
$ expr 5 − 6
Ja, her er det snakk om kommandospråk versus skriven tekst. I kommandospråk fungerer sjølvsagt «-» som minus og «*» som gangeteikn (som er fornuftig, då dei er lett tilgjengelige på tastaturet). Men i omsettingar og andre samanhenger bør det brukast dei rette teikna.
For eksempel bør rekneark *visa* negative tal med minus og ikkje «-».