Tysdag 16. oktober 2001 00:17 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Det er absolutt ein fordel om terminologien er einsarta på tvers av dei ulike programpakkane. Her er to ord(par) som blir brukt i ulike pakkar. Kven av dei skal me velja?
bli eller verte tilkopling eller samband
Eg føretrekker dei første i kvart par, men dette kan me godt gjera demokratisk.
Eg føretrekk 'verta' og 'samband', men er med på å avgjera det demokratisk.
Uttrykk som 'tilkoplinga til xyzzy' høyrest litt klønete ut, synest eg.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes