Kan noen ta stilling til de navnene jeg har satt spørsmålstegn ved og de der det er alterbativer i parentes? F.eks mørkebrun (rød oker, kastanjefarget?) Hva er best? «Rød oker» er visst et etablert fargenavn, kastanjefarget er vel heller ikke så verst. Hva med en av de heller enn det alminnelige (og veldig generelle) «mørkebrun»? (gå til: http://i18n.skolelinux.no/nb/NorskeFargenavn.html for å se fargen).
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/