Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:1029777298.3d6127928fb5d@epost.start.no:
Forresten: hvordan får du til å rette så mye i HTML-fila? Har du kjørt et skript på den?
Kjørte HTML Tidy på MSHTML-fila for å få X(HT)ML. Brukte so XSLT (Saxon) til å transformera tabellen til eit litt greiare format.
Å gjøre slike endringer for hånd er en kjempejobb ...
XSLT gjer det *veldig* lett å gjera store og små endringar i XML- dokument ...