* Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-08-24]:
tirsdag 23. august 2005, 19:12, skrev Kjetil Torgrim Homme:
On Tue, 2005-08-23 at 16:01 +0200, Hans F. Nordhaug wrote:
Samtidig ordnet jeg det slik at det er løpende nummer istedenfor hopp og sprang. Dermed blir det også mye lavere nummer etter "destHeader". (Det høyeste nummeret er nå 64 mot 1037 eller noe sånt før.)
vil ikkje dette føre til at halvparten av URL-ane vert feil viss du legg inn eit nytt punkt midt inni?
Det vil vel det. En mulig løsning ville kanskje vært å hente ut den javascript-opprettede nettsida med lenkene og lagre den som et fast oppsett? (Jeg er ingen javascript-mann, men tenker litt høyt her). Dermed vil alle nye lenker måtte håndkodes, men lenkene vil bli det samme. Men på den annen side: Det er vel ikke _så_ ofte vi legger til nye avsnitt :-)
Som jeg sa i mitt svar til Kjetil (som du ikke har fått Axel?) så er en grei mulighet å bruke teksten for Hn-taggen som name-tagg i steden for "destHeaderXXX". Jeg er likevel litt enig med deg, Axel, det er ikke så ofte vi endrer headerne. Da var det *mye* verre før jeg gjorde min (veldig enkle, men effektive) forbedring av skriptet fordi da endret name-taggene seg uansett hvilken tagger du la til eller fjernet fra dokumentet.
Mvh Hans