j
k
j a
j l
Knut Yrvin knuty@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200211131149.35403.knuty@skolelinux.no:
...morolæring er en mulighet Det heter visst morolæring også i kde 2.2.2 og 3.0.4 :-)
morolæring er en mulighet
Det heter visst morolæring også i kde 2.2.2 og 3.0.4 :-)
Kva er galt med «lek og lær», som har blitt brukt i *åresvis*?
Back to the thread
Back to the list