Axel Bojer wrote:
Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Både mandag og tirsdag neste uke passer bra for meg, Petter avgjør.
Mandag 2008-03-17 passer best for meg. Skal vi ta det en plass vi kan få en matbit samtidig? Flere kafeer med wifi-tilgang og mat tilgjengelig i sentrum.
Forslag? Jeg kjenner dem ikke, da vi vanligvis bruker AFK-lokalene. Riktignok dårlig med mat der, men det har vi pleid å ta i etterkant :-)
Hilsen Axel
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Møtes vi i dag kl. 18.00 på samme sted som sist ( utenfor Akershus fylkeskommune ved inngangen til Galleri Oslo ) og så tar vi det der i fra hvor vi skal finne spisested?
mvh Terje Erlend Reite