Hei,
Jeg fant ikke ordet launch i Fellesordlista (som er helt utrolig nyttig!):
Jeg har to eksempler, fra pakken gnome-desktop:
"Not a launchable item" og "No command (Exec) to launch"
Oversetter dere launch med kjøre eller starte?
Og hva blir da launchable? Kjørbar fungerer, men det gjør vel ikke startbar. Eventuelt kan man bruke: Kan ikke startes. Men blir ikke det litt feil, det er jo ikke det at den ikke kan kjøres/startes akkurat nå, men generelt.
Noen som har noen tips?
-Rune