On Wed, 2003-05-28 at 14:03, Axel Bojer wrote:
Herman Robak herman@skolelinux.no:
On Tue, 2003-05-27 at 18:50, Pedro Guei wrote:
From Pedro Guei, Cote D'Ivoire. west africa Dear Sir, Good day to you in the name of our Lord. Let not my mail come to you as a surprise, I am contacting you based
on
the trust and confidence I reposed on you
...etc.
Er det noen form for sensur på listene? Det er ikke så voldsomt mye søpelpost, men noe er det jo ... Mulig det blir for mye administrasjon med ets likt filter, det må jo gjerne passes og pleies for å fungere etter intensjonen ...
Den vanlige måten å fikse sånt på e-postlister, er å la alle meldinger fra ikke-abonnenter gå til listeeier. Så må listeeier sende disse manuelt videre til lista, og eventuelt legge avsenderen til en hviteliste.
Dette medfører noe ekstraarbeid for listeeier, som da bør lese e-post minst én gang daglig.
Listeeier for i18n-no@lister.ping.uio.no er Kjetil Torgrim Homme. Har du tid og ork, Kjetil?