lau 11 aug 2001 13:32:55, Kjetil Torgrim Homme kjetilho@linpro.no:
Burde vi standardisere meir nøye enn læreboknormalen? Eg tenkjer spesielt på om vi skal bruke a- eller e-infinitiv. Eg held ein knapp på e-infinitiv sjølv sidan eg er sunnmøring :-)
Eg stemmer for a-infinitiv, og har brukt dette i Mozilla og AbiWord. Gaute Hvoslef Kvalnes har for øvrig òg omsett KDE til a- infinitiv.
Normeringsreglane (lista) på <URL: http://www.nynorsk.org/anp/ymse.html > er kanskje eit godt utgangspunkt?