Fredag 12. mars 2004 15:32 skreiv Axel Bojer:
Eg fann fram lappesakene, fiksa feilen og posta ein lapp. Her er ein ny pakke som fungerer på Debian Sid:
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/kbabel_3.2.1-1.ghk.1_i386.deb
Viss me har flaks, så fungerer pakken nedanfor på Woody, men det har eg ikkje testa. Kjeldekoden til Woody-KDE-pakkane ser ikkje ut til å finnast nokon plass, så denne pakken er kompilert rett frå CVS.
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/kbabel_3.2.0-0woody1.ghk.1_i386.deb
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes